Preloader
تلفن : 09146003002
برنامه نویسی اندروید

تحولی در تجارت الکترونیکتان

برای به حداکثر رساندن کارایی، کاهش هزینه ها و تبدیل شدن به یک رهبر در صنعتان، فرآیندهای تجاری شرکت خود را به روز کنید.

ارائه خدمات در حالت آفلاین ارائه خدمات در حالت آفلاین

یکی از ویژگی های برنامه های اندرویدی قابلیت ارائه خدمات به صورت آفلاین است

تعداد بالای کاربران اندروید تعداد بالای کاربران اندروید

از آنجا که کاربران اندروید از دیگر نرم افزارهای گوشی همراه بیشتر است در صورتی که برنامه ی خود را به این زبان بنویسید بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به صرفه بودن به صرفه بودن

علاوه بر ارائه ی خدمات و فروش اینترنتی محصولات خود میتوانید از برنامه ی اندرویدی خود برای تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان بهره ببرید.

پیشگام آینده توسعه تلفن همراه

برنامه نویسی اندروید در اصفهان

بر اساس آمار بیش از 3/3 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در جهان وجود دارد, این تعداد تقریبا نیمی از جمعیت جهانی است, به راحتی می توان دریافت که تقاضای زیادی برای تجارت، سرگرمی، سلامتی و انواع نیازهای دیگر در فقط یک گجت هوشمند کوچک وجود دارد. آیا تجارت شما برای این کار آماده است؟ یا از این بازار بزرگ عقب می مانید؟ تیم ما در خدمات برنامه نویسی اندروید در اصفهان با تکیه بر تجربه ی برنامه نویسان حرفه ای خود و بر اساس نیازهای برند شما برنامه ای کارآمد و مولد را تولید می کند که برای کاربران شما جذاب و زیبا باشد تا علاوه بر برطرف کردن نیازهای کاربران شما بتواند تعامل مفیدی بین کاربران شما و تیم تجاری شما برقرار کند. تا بتوانید سهم خود را از این تجارت بین المللی بزرگ داشته باشید.

چرا ما ؟

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یک شرکت دانش بنیان است که با کارنامه ی 8 ساله ی موفق توانسته است فعالیت های خود را به خارج از مرز و بوم میهن عزیزمان توسعه دهد.

Horizon
گواهی ISO/IEC 9001

 

Horizon
گواهی دانش بنیان

 

Horizon
گواهی ISO/IEC 27000