Preloader
تلفن : 09146003002
بازاریابی شبکه های اجتماعی

راه حل های مبتکرانه برای مشکلات پیچیده

ما تضمین می کنیم برند شما را به برند به یاد ماندنی تبدیل کنیم

خلق هویت آنلاین خلق هویت آنلاین

با افزایش افرادی که شما را در شبکه های اجتماعی خواهند شناخت شما به یک چهره ی شناخته شده ی آنلاین تبدیل خواهید شد و هویت خود را خواهید داشت.

منحصر به فرد منحصر به فرد

با تبلیغات آنلاین بیشتر از رقبای خود در معرض دیدی مشتریان قرار گرفته و به یک برند منحصر به فرد تبدیل شوید.

افزایش رضایت افزایش رضایت

از آنجا که قبل از هرگونه کمپین تبلیغاتی ما به بررسی برند شما می پردازیم و با برطرف کردن عواملی که می تواند مانع رضایت مشتریانات گردد به میزان رضایتمندی مشتریانات می افزاییم.

درباره ی ما

بازاریابی شبکه های اجتماعی در اصفهان

تیم خلاق ما 8 سال است که مارک های زیادی را ایجاد ، پشتیبانی و توسعه و تغییر شکل داده است. ما در خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی در اصفهان تضمین می کنیم برند شما را به برند به یاد ماندنی تبدیل کنیم که در دنیای رقابتی ما رشد می کند. ما شخصیت سازی خلاقانه و قدیمی برند را با فناوری پیشرو در بازار ترکیب می کنیم و برندهایی را ایجاد میکنیم که مردم به آنها اعتماد دارند ، با آنها ارتباط برقرار می کنند و به راحتی آنها را دوست دارند. شما استراتژی های هوشمند ، اجرای سریع و محتوایی را که قلب و ذهن مخاطبتان را تسخیر می کند ، بدست خواهید آورد.

چرا ما ؟

شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز یک شرکت دانش بنیان است که با کارنامه ی 8 ساله ی موفق توانسته است فعالیت های خود را به خارج از مرز و بوم میهن عزیزمان توسعه دهد.

Horizon
گواهی ISO/IEC 9001

 

Horizon
گواهی دانش بنیان

 

Horizon
گواهی ISO/IEC 27000